Як «заробила» королівські статки голови Київської облради Ганни Старикової

How «earned» the Royal state Chairman of the Kiev regional Council Anna Starikova

Как «заработала» королевские состояние председателя Киевского облсовета Анны Стариковой

كيف «حصل» الملكي الدولة رئيس المجلس الإقليمي كييف آنا Starikova

怎么»挣来»王国主席在基辅区域委员会安娜Starikova

На сайті http://mykyivregion.com.ua/2017/05/01/korolivski-statki-golovi-kiyivskoyi-oblradi-ganni-starikovoyi-foto/ є стаття Королівські статки голови Київської облради Ганни Старикової (ФОТО)

Журналісти вже неодноразово заявляли про численні статки молодої очільниці Київської облради Ганни Старикової та дорогі покупки, та офіційно живе дише на одну зарплату  

Про це повідомляє інформаційний портал «Моя Київщина» з посиланням на «Українські Реалії«.

Голові київської облради Ганні Стариковій всього 31 рік. Однак навряд чи українці хотіли бачити серед чиновників високого рангу таких, як вона. Представниця ВО «Батьківщина» витрачає та зберігає величезні суми, декларуючи у вигляді доходів лише заробітну платню.

Молода очільниця Київської облради все життя займається політикою. Вона починала свій шлях, працюючи помічницею нардепа Костянтина Бондарєва. З березня по вересень 2014 р. була першим заступником голови Київської обласної державної адміністрації. Неодноразово балотувалась на посаду мера Обухова та намагалась потрапити до Верховної ради за партійним списком «Батьківщини» під час парламентських виборів.  З 10 листопада 2015 р. обіймає посаду голови київської обласної ради.

Старикова ніколи не займалась бізнесом, проте від браку коштів не страждає. Згідно з даними її Е-декларації, вона має право власності на готівкові кошти у розмірі 2 800 000 грн. та придбала нематеріальні активи на суми 935 199 грн. та 1 635 336 грн. В той же час єдиним джерелом доходу пані Ганни є її зарплатня у розмірі 229 526 грн/рік. Коштів на рахунках у банках та інших фінансових установах, згідно декларації, в неї немає.

Крім того, Старикова є власником 4-ох автомобілів, серед яких виділяється новий паркетний джип Jaguar F-Pace, визнаний кращим автомобілем року членами жюрі World Car Awards 2017. Придбала його голова облради у грудні 2016 року. Вартість авто склала 1 663 743 грн.

НАЗК чомусь ігнорує дану ситуацію. Хоча враховуючи ефективність даної структури, тут нічого дивного немає. Поки що новостворені антикорупційні органи не стали грозою корупціонерів, яких абсолютно не бентежить невідповідність стилю життя власним доходам.http://mykyivregion.com.ua/2017/05/01/korolivski-statki-golovi-kiyivskoyi-oblradi-ganni-starikovoyi-foto/

Редакція провеле власне розслідування та розпитавши активістів села Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області виявила, що ГАННА СТАРИКОВА ПРИКРИВАЄ КОРУПЦІОНЕРІВ ЗЛОЧИНЦІВ СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЯКІ ВСУПЕРЕЧ ст. 19 Конституції України, Рішення від 07.04.2004 № 9-рп/2004 Конституційного Суду України ПРИКРИВАЄ ЗЛОЧИН НА РІВНІ ДЕРЖАВИ УКРАЇНА, А САМЕ   Рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області № 2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії 8 скликання , я вважаю незаконним, таким що суперечить Конституції України, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», Рішенню Конституційного Суду України від 04.06.2009 року №13-рп/2009, Рішенню Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013 та чинному законодавству України.

А саме 15.03.2017 року особисто до голови Київської обласної ради Старикової Ганни були направлені від декілької активістів

Зверненнявідносно здійснення заходів відповідного реагування наступного змісту

Відповідно до Рішення від 14.10.2003 № 16-рп/2003 Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України про офіційне тлумачення положень частини другої статті 84, пункту 34 частини першої статті 85, частини першої статті 86, статті 91 Конституції України, частин другої, третьої, четвертої статті 15 Закону України «Про статус народного депутата України» (справа про направлення запиту до Президента України) в мотивувальній частині зазначено Верховна Рада України є єдиним органом законодавчої влади в Україні і здійснює повноваження, визначені Конституцією України ( 254к/96-ВР ). На реалізацію своїх повноважень вона ухвалює рішення. Прийняття рішень Верховною Радою України здійснюється виключно на її пленарних засіданнях і являє   собою   процес формування та вираження волі парламенту України. Рішення Верховної Ради України є результатом її волевиявлення і ухвалюються на колегіальній   основі. Волевиявлення Верховної Ради України з питань, віднесених до її відання, реалізується шляхом голосування народних депутатів України.

Відповідно до Рішення від 07.04.2004 № 9-рп/2004 Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 56 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень підпункту «а» пункту 2 статті 5, статті 8, абзаців першого, другого пункту 2 статті 23 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю», указів Президента України «Про Координаційний комітет по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю» та «Про підвищення ефективності діяльності Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю» (справа про Координаційний комітет) в мотивувальній частині зазначено 4.2. За Конституцією України ( 254к/96-ВР ) державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу   на   законодавчу, виконавчу та судову, органи якої здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України (стаття 6).  Всі органи   державної влади   та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією   ( 254к/96-ВР ) та законами України (стаття   19 Конституції України). Повноваження Верховної Ради України, як і повноваження Президента України, визначаються Конституцією України ( 254к/96-ВР ) (статті 85, 106).

Ознайомившись з рішенням №2 від 12 листопада 1 сесії 8 скликання Софіївсько-Борщагівської сільської ради, про яке я дізнався 15.03.2016 року з інформаційного стенду сільської ради, переглянувши Конституцію України, чинне законнодавство України, нормативно-правові акти, рішення Конституційного суду України я дійшов висновку що рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання прийняте з порушенням чинного законнодавства, а від так є незаконним і підлягає скасуванню з наступних підстав.

Рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області № 2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії 8 скликання , я вважаю незаконним, таким що суперечить Конституції України, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», Рішенню Конституційного Суду України від 04.06.2009 року №13-рп/2009, Рішенню Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013 та чинному законодавству України, а від так підлягає скасуванню.

Приймаючи рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області порушила п.1 ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)» в якому написано: « Скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення» та п.2 ст.1 «Відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням. Представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань.»

Приймаючи рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області порушила ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», що підтверджується Рішенням Конституційного Суду України від № 2-рп/2013 від 29.05.2013 у справі за конституційним поданням 48 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів чітко визначено

  • Конституційний Суд України у Рішенні від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009 вказав, що конституційні положення, які встановлюють строки повноважень представницьких органів, мають загальний характер, а тому обчислення цих строків здійснюється однаково, незалежно від того, на чергових чи позачергових виборах обрано склад представницького органу чи посадову особу (абзац третій підпункту 3.2 пункту 3 мотивувальної частини). Конституційний Суд України зауважує, що таке тлумачення положень частин першої, другої статті 141 Конституції України

За таких обставин на території села Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області повинна працювати орган місцевого самоврядування — Софіївсько-Борщагівська сільська рада VIІ скликання.

Відповідно до абзацу третьому пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, та частині п’ятій статті 124 Конституції України, зокрема, встановлено, що судові рішення є обов’язковими до виконання на всій території України. Крім цього, обов’язок виконання рішень Конституційного Суду України є вимогою як Конституції України (частина друга статті 150), так і Закону України «Про Конституційний Суд України»

Однак слід зазначити, що приймаючи Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009 Конституційний Суд України виходив, зокрема, з того, що частиною першою статті 141 Основного Закону в редакції станом на 4 червня 2009 року було визначено: «До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років», а також, що зазначені положення слід розуміти так, що при обранні цих осіб на передбачених Конституцією України чергових та позачергових виборах на них поширюється п’ятирічний строк повноважень.

Необхідно взяти до уваги положення статті 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», якою передбачено, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення; відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням; представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань; а також статті 3 цього Закону, якою передбачено, що представницький орган місцевого самоврядування (рада), обраний на перших виборах, проведених у випадку, передбаченому законом, вважається представницьким органом місцевого самоврядування (радою) чергового скликання, яке відповідає скликанню всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад).

Таким чином, системний аналіз положень Конституції та законів України, які регулюють питання формування та повноважень органів місцевого самоврядування, дає підстави стверджувати, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) має бути однаковим.

Відповідно до частини восьмої статті 45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження місцевої ради, обраної на позачергових, повторних або перших виборах, закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної ради, обраної на наступних (чергових або позачергових) виборах.

Крім того, слід зазначити, що відповідно до пункту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 29 травня 2013 року № 2-рп у справі за конституційним поданням 48 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» в аспекті конституційного подання положення частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 10 липня 2010 року № 2487-УІ слід розуміти так, що наступні після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Конституції України щодо проведення чергових виборів народних депутатів України, Президента України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 01 лютого 2011 року № 2952-УІ усі чергові вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, сільських, селищних, міських, районних, обласних рад та сільських, селищних, міських голів, обраних на чергових або позачергових виборах, відбуваються одночасно на всій території України в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень рад чи голів, обраних на чергових виборах 31 жовтня 2010 року.»

Тобто в останню неділю жовтня 2015 року у селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області відбувлися чергові вибори до Софіївсько-Борщагівської сільської ради відлік з 31 жовтня 2010 року то повина працювати сільська рада VIІ скликання, як зазначено рішенні № 2-рп/2013 від 29.05.2013 Конституційного Суду України .

Порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) визначається Законом України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)» від 24 червня 2004 року № 1866-ІУ (далі — Закон № 1866)

Відповідно до статті 1 вказаного Закону скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення.

Відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням. Представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань.

Таким чином, системний аналіз положень Конституції та Законів України, які регулюють питання формування та повноважень органів місцевого самоврядування, дає підстави стверджувати, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування має бути однаковим.

Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що скликання представницького органу місцевого самоврядування (ради) обраного на позачергових місцевих виборах, проведеного у випадку, передбаченому законом, має бути тим самим, яким було скликання відповідного представницького органу (ради), повноваження якого були достроково припинені. Тож і облік сесій цього представницького органу місцевого самоврядування (ради) має бути продовжено.

Варто зауважити, що приймаючи рішення у цій справі, Конституційний Суд України виходив, зокрема, з того, що частиною першою статті 141 Основного Закону в редакції станом на 4 червня 2009 року було визначено: «До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років». Тож у своєму Рішенні № 13-рп/2009 Конституційний Суд України вказав, що конституційні положення, які встановлюють строки повноважень представницьких органів, мають загальний характер, а тому обчислення цих строків здійснюється однаково, незалежно від того, на чергових чи позачергових виборах обрано склад представницького органу чи посадову особу (абзац третій підпункту 3.2 пункту 3 мотивувальної частини), та дійшов висновку, що порядок обчислення скликань представницького органу місцевого самоврядування (ради), закріплений у статті 2 Закону № 1866, не відповідає частині першій статті 141 Конституції України, оскільки законодавчо визначений цим положенням порядок обчислення скликань сільської, селищної, міської, районної, обласної ради має наслідком набуття повноважень депутатами на інший строк, ніж це передбачено Конституцією України.

Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що скликання представницького органу місцевого самоврядування (ради), обраного на позачергових місцевих виборах, проведених у випадку, передбаченому законом, має бути тим самим, яким було скликання відповідного представницького органу (ради), повноваження якого були достроково припинені. Тож і облік сесій цього представницького органу місцевого самоврядування (ради) має бути продовжено.

Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 141 Конституції України Стаття 141. До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Строк повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, депутати якої обрані на чергових виборах, становить п’ять років. Припинення повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради має наслідком припинення повноважень депутатів відповідної ради. {Частина перша статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Територіальні громади на основі загального, рівного, прямого виборчого права обирають шляхом таємного голосування відповідно сільського, селищного, міського голову, який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових виборах, становить п’ять років. {Частина друга статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Чергові вибори сільських, селищних, міських, районних, обласних рад, сільських, селищних, міських голів відбуваються в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах. {Статтю 141 доповнено новою частиною згідно із Законами № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014} {Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 141 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013}

Таким чином саме п’ятирічний термін по скликанню зазначений в основному законі в КОНСТИТУЦІЇ України.

Керуючись ст. 19 Конституції України, Законом України «Про місцеві державні адміністрації» та вище викладеним прошу:

  • Вжити заходів негайного реагування та направити відповідним структурам державної влади України відповідні звернення, щодо порушених прав, свобод і інтересів людини та громадянина, інтересів держави, територіальної громади, що охороняються законом, стосовно Софіївсько-Борщагівської сільської ради восьмого скликання, та направити відповідні матеріали для відповідного реагування в межах, встановлених законом, органам Верховної Ради України, Генеральної прокуратури України, Міністерству внутрішніх справ, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування для припинення порушення Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»
  • Вжити заходів негайного реагування та направити відповідним структурам державної влади України відповідні звернення щодо притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності осіб органу місцевого самоврядування Софіївсько-Борщагівської сільської ради які порушують та нехтують Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»

Додаток:

Копія рішення №2 від 12.11.2015 року 1 сесії 8 скликання

рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради  №2 8 скликання від 12.11.2015 року

рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради №2 8 скликання від 12.11.2015 року

(цікаво а яке тоді рішення №1 що там?)

СТАРИКОВА ГАННА відповіді не дала бо розуміє що пахне смаженим і це буд міжнародний скандал, адже Україна тільки бачить недоліки своїх сусідів то російська дума не законно вибрана, то в молдавії президент незаконний то трамп обраний по хакерським атаком (тощо), а щому УКРАЇНА НЕ БАЧИТЬ «БРЕВНО В ОЦІ» ЩО ПРАЦЮЄ НЕЛЕГІТИВНИЙ ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ПОРУШЕННЯ СТ. СТ 19, 140, 141 Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)» ?

аКТИВІСТАМИ особисто голові Київської обласної ради Старикової Ганни БУЛА НАПРАВЛЕНА СКАРГА

15.03.2017 року за № 07.02/Д-232 мною до Київської обласної ради подано Звернення відносно здійснення заходів відповідного реагування, наступного змісту:

Відповідно до Рішення від 14.10.2003 № 16-рп/2003 Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України про офіційне тлумачення положень частини другої статті 84, пункту 34 частини першої статті 85, частини першої статті 86, статті 91 Конституції України, частин другої, третьої, четвертої статті 15 Закону України «Про статус народного депутата України» (справа про направлення запиту до Президента України) в мотивувальній частині зазначено Верховна Рада України є єдиним органом законодавчої влади в Україні і здійснює повноваження, визначені Конституцією України ( 254к/96-ВР ). На реалізацію своїх повноважень вона ухвалює рішення. Прийняття рішень Верховною Радою України здійснюється виключно на її пленарних засіданнях і являє   собою   процес формування та вираження волі парламенту України. Рішення Верховної Ради України є результатом її волевиявлення і ухвалюються на колегіальній   основі. Волевиявлення Верховної Ради України з питань, віднесених до її відання, реалізується шляхом голосування народних депутатів України.

Відповідно до Рішення від 07.04.20049-рп/2004 Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 56 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень підпункту «а» пункту 2 статті 5, статті 8, абзаців першого, другого пункту 2 статті 23 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю», указів Президента України «Про Координаційний комітет по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю» та «Про підвищення ефективності діяльності Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю» (справа про Координаційний комітет) в мотивувальній частині зазначено 4.2. За Конституцією України ( 254к/96-ВР ) державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу   на   законодавчу, виконавчу та судову, органи якої здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України (стаття 6).   Всі органи   державної влади   та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією   ( 254к/96-ВР ) та законами України (стаття   19 Конституції України). Повноваження Верховної Ради України, як і повноваження Президента України, визначаються Конституцією України ( 254к/96-ВР ) (статті 85, 106).

Ознайомившись з рішенням №2 від 12 листопада 1 сесії 8 скликання Софіївсько-Борщагівської сільської ради, про яке я дізнався 15.03.2016 року з інформаційного стенду сільської ради, переглянувши Конституцію України, чинне законнодавство України, нормативно-правові акти, рішення Конституційного суду України я дійшов висновку що рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання прийняте з порушенням чинного законнодавства, а від так є незаконним і підлягає скасуванню з наступних підстав.

Рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області № 2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії 8 скликання , я вважаю незаконним, таким що суперечить Конституції України, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», Рішенню Конституційного Суду України від 04.06.2009 року №13-рп/2009, Рішенню Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013 та чинному законодавству України, а від так підлягає скасуванню.

Приймаючи рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області порушила п.1 ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)» в якому написано: « Скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення» та п.2 ст.1 «Відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням. Представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань.»

Приймаючи рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області порушила ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», що підтверджується Рішенням Конституційного Суду України від № 2-рп/2013 від 29.05.2013 у справі за конституційним поданням 48 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів чітко визначено

  • Конституційний Суд України у Рішенні від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009 вказав, що конституційні положення, які встановлюють строки повноважень представницьких органів, мають загальний характер, а тому обчислення цих строків здійснюється однаково, незалежно від того, на чергових чи позачергових виборах обрано склад представницького органу чи посадову особу (абзац третій підпункту 3.2 пункту 3 мотивувальної частини). Конституційний Суд України зауважує, що таке тлумачення положень частин першої, другої статті 141 Конституції України

За таких обставин на території села Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області повинна працювати орган місцевого самоврядування — Софіївсько-Борщагівська сільська рада VIІ скликання.

Відповідно до абзацу третьому пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, та частині п’ятій статті 124 Конституції України, зокрема, встановлено, що судові рішення є обов’язковими до виконання на всій території України. Крім цього, обов’язок виконання рішень Конституційного Суду України є вимогою як Конституції України (частина друга статті 150), так і Закону України «Про Конституційний Суд України»

Однак слід зазначити, що приймаючи Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009 Конституційний Суд України виходив, зокрема, з того, що частиною першою статті 141 Основного Закону в редакції станом на 4 червня 2009 року було визначено: «До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років», а також, що зазначені положення слід розуміти так, що при обранні цих осіб на передбачених Конституцією України чергових та позачергових виборах на них поширюється п’ятирічний строк повноважень.

Необхідно взяти до уваги положення статті 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», якою передбачено, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення; відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням; представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань; а також статті 3 цього Закону, якою передбачено, що представницький орган місцевого самоврядування (рада), обраний на перших виборах, проведених у випадку, передбаченому законом, вважається представницьким органом місцевого самоврядування (радою) чергового скликання, яке відповідає скликанню всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад).

Таким чином, системний аналіз положень Конституції та законів України, які регулюють питання формування та повноважень органів місцевого самоврядування, дає підстави стверджувати, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) має бути однаковим.

Відповідно до частини восьмої статті 45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження місцевої ради, обраної на позачергових, повторних або перших виборах, закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної ради, обраної на наступних (чергових або позачергових) виборах.

Крім того, слід зазначити, що відповідно до пункту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 29 травня 2013 року № 2-рп у справі за конституційним поданням 48 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» в аспекті конституційного подання положення частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 10 липня 2010 року № 2487-УІ слід розуміти так, що наступні після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Конституції України щодо проведення чергових виборів народних депутатів України, Президента України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 01 лютого 2011 року № 2952-УІ усі чергові вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, сільських, селищних, міських, районних, обласних рад та сільських, селищних, міських голів, обраних на чергових або позачергових виборах, відбуваються одночасно на всій території України в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень рад чи голів, обраних на чергових виборах 31 жовтня 2010 року.»

Тобто в останню неділю жовтня 2015 року у селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області відбувлися чергові вибори до Софіївсько-Борщагівської сільської ради відлік з 31 жовтня 2010 року то повина працювати сільська рада VIІ скликання, як зазначено рішенні № 2-рп/2013 від 29.05.2013 Конституційного Суду України .

Порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) визначається Законом України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)» від 24 червня 2004 року № 1866-ІУ (далі — Закон № 1866)

Відповідно до статті 1 вказаного Закону скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення.

Відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням. Представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань.

Таким чином, системний аналіз положень Конституції та Законів України, які регулюють питання формування та повноважень органів місцевого самоврядування, дає підстави стверджувати, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування має бути однаковим.

Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що скликання представницького органу місцевого самоврядування (ради) обраного на позачергових місцевих виборах, проведеного у випадку, передбаченому законом, має бути тим самим, яким було скликання відповідного представницького органу (ради), повноваження якого були достроково припинені. Тож і облік сесій цього представницького органу місцевого самоврядування (ради) має бути продовжено.

Варто зауважити, що приймаючи рішення у цій справі, Конституційний Суд України виходив, зокрема, з того, що частиною першою статті 141 Основного Закону в редакції станом на 4 червня 2009 року було визначено: «До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років». Тож у своєму Рішенні № 13-рп/2009 Конституційний Суд України вказав, що конституційні положення, які встановлюють строки повноважень представницьких органів, мають загальний характер, а тому обчислення цих строків здійснюється однаково, незалежно від того, на чергових чи позачергових виборах обрано склад представницького органу чи посадову особу (абзац третій підпункту 3.2 пункту 3 мотивувальної частини), та дійшов висновку, що порядок обчислення скликань представницького органу місцевого самоврядування (ради), закріплений у статті 2 Закону № 1866, не відповідає частині першій статті 141 Конституції України, оскільки законодавчо визначений цим положенням порядок обчислення скликань сільської, селищної, міської, районної, обласної ради має наслідком набуття повноважень депутатами на інший строк, ніж це передбачено Конституцією України.

Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що скликання представницького органу місцевого самоврядування (ради), обраного на позачергових місцевих виборах, проведених у випадку, передбаченому законом, має бути тим самим, яким було скликання відповідного представницького органу (ради), повноваження якого були достроково припинені. Тож і облік сесій цього представницького органу місцевого самоврядування (ради) має бути продовжено.

Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 141 Конституції України Стаття 141. До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Строк повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, депутати якої обрані на чергових виборах, становить п’ять років. Припинення повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради має наслідком припинення повноважень депутатів відповідної ради. {Частина перша статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Територіальні громади на основі загального, рівного, прямого виборчого права обирають шляхом таємного голосування відповідно сільського, селищного, міського голову, який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових виборах, становить п’ять років. {Частина друга статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Чергові вибори сільських, селищних, міських, районних, обласних рад, сільських, селищних, міських голів відбуваються в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах. {Статтю 141 доповнено новою частиною згідно із Законами № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014} {Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 141 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013}

Таким чином саме п’ятирічний термін по скликанню зазначений в основному законі в КОНСТИТУЦІЇ України.

Керуючись ст. 19 Конституції України, Законом України «Про місцеві державні адміністрації» та вище викладеним прошу:

  • Вжити заходів негайного реагування та направити відповідним структурам державної влади України відповідні звернення, щодо порушених прав, свобод і інтересів людини та громадянина, інтересів держави, територіальної громади, що охороняються законом, стосовно Софіївсько-Борщагівської сільської ради восьмого скликання, та направити відповідні матеріали для відповідного реагування в межах, встановлених законом, органам Верховної Ради України, Генеральної прокуратури України, Міністерству внутрішніх справ, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування для припинення порушення Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»
  • Вжити заходів негайного реагування та направити відповідним структурам державної влади України відповідні звернення щодо притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності осіб органу місцевого самоврядування Софіївсько-Борщагівської сільської ради які порушують та нехтують Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»

Додав Додаток: Копія рішення №2 від 12.11.2015 року 1 сесії 8 скликання

Відповідь Київська обласна рада мені не надала, чим порушено мої права, Конституцію України, Закони України, Рішення Конституційного Суду України та нормативно-правові акти України.

З огляду на вище викладене прошу:

  1. Припинити порушення моїх прав Київською обласною радою та надати мені повно, достовірну, по суті, обґрунтовану відповідь на моє звернення від 15.03.2017 року
  2. Через ненадання відповіді Київською обласною радою на моє звернення, чим порушено мої права, Конституцію України Закони України, прошу вжити заходів для притягнення винних осіб до відповідальності передбаченою чинним законодавством України
  3. Інформацію про вжиті заходи надати письмово у встановлений законом України термін.

Відповіді знову немає!

Аналогічно були направлені Звернення і скарги до Київської обласної державної адміністрації Горгану Олександру Любомировичу 01196, м. Київ-196, площа Лесі Українки, 1 телефон — 286-84-11 факс — 286-85-54 http:// koda.gov.ua: E-mail: zag@kra.kiev.ua; zag@koda.gov.ua E-mail:  zvern@kra.kiev.ua; zvern@koda.gov.ua до

ОСОБИСТО Голові Києво-Святошинської районної ради Київської області Смірновій Мирославі Михайлівні 03170, м.Київ, вул. Янтарна, 12. Телефон: 434-15-53, 450-04-96. Факс: 450-04-96. Електрона пошта: ks_rayrada@bigmir.net

до

ОСОБИСТО Голові Києво-Святошинської районної ради Київської області Гедульянову Вадиму 03170, м.Київ, вул. Янтарна, 12. Телефон: 434-15-53, 450-04-96. Факс: 450-04-96. Електрона пошта: ks_rayrada@bigmir.net

ВСІ ПРОІГНОРУВАЛИ.

ТЕПЕР Є ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПОРОШЕНКА ПЕТРА ОЛЕКСІЙОВИЧА ТА ДО АДМІНІСТРАЦІЇ ПРЕЗИДЕНТА Главі Адміністрації Президента України РАЙНІНУ Ігору Львовичу 01220, м. Київ, вул. Банкова, 11. Довідкова Адміністрації Президента України — (044) 255-73-33 glava_apu@apu.gov.ua

Скарга

 

08.02.2017 року мною до Київської обласної державної адміністрації подано Звернення відносно здійснення заходів відповідного реагування, наступного змісту:

Відповідно до Рішення від 14.10.2003 № 16-рп/2003 Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 50 народних депутатів України про офіційне тлумачення положень частини другої статті 84, пункту 34 частини першої статті 85, частини першої статті 86, статті 91 Конституції України, частин другої, третьої, четвертої статті 15 Закону України «Про статус народного депутата України» (справа про направлення запиту до Президента України) в мотивувальній частині зазначено Верховна Рада України є єдиним органом законодавчої влади в Україні і здійснює повноваження, визначені Конституцією України ( 254к/96-ВР ). На реалізацію своїх повноважень вона ухвалює рішення. Прийняття рішень Верховною Радою України здійснюється виключно на її пленарних засіданнях і являє   собою   процес формування та вираження волі парламенту України. Рішення Верховної Ради України є результатом її волевиявлення і ухвалюються на колегіальній   основі. Волевиявлення Верховної Ради України з питань, віднесених до її відання, реалізується шляхом голосування народних депутатів України.

Відповідно до Рішення від 07.04.20049-рп/2004 Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 56 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень підпункту «а» пункту 2 статті 5, статті 8, абзаців першого, другого пункту 2 статті 23 Закону України «Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю», указів Президента України «Про Координаційний комітет по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю» та «Про підвищення ефективності діяльності Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю» (справа про Координаційний комітет) в мотивувальній частині зазначено 4.2. За Конституцією України ( 254к/96-ВР ) державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу   на   законодавчу, виконавчу та судову, органи якої здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України (стаття 6).   Всі органи   державної влади   та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією   ( 254к/96-ВР ) та законами України (стаття   19 Конституції України). Повноваження Верховної Ради України, як і повноваження Президента України, визначаються Конституцією України ( 254к/96-ВР ) (статті 85, 106).

Ознайомившись з рішенням №2 від 12 листопада 1 сесії 8 скликання Софіївсько-Борщагівської сільської ради, про яке я дізнався 15.03.2016 року з інформаційного стенду сільської ради, переглянувши Конституцію України, чинне законнодавство України, нормативно-правові акти, рішення Конституційного суду України я дійшов висновку що рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання прийняте з порушенням чинного законнодавства, а від так є незаконним і підлягає скасуванню з наступних підстав.

Рішення Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області № 2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії 8 скликання , я вважаю незаконним, таким що суперечить Конституції України, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», Рішенню Конституційного Суду України від 04.06.2009 року №13-рп/2009, Рішенню Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013 та чинному законодавству України, а від так підлягає скасуванню.

Приймаючи рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області порушила п.1 ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)» в якому написано: « Скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення» та п.2 ст.1 «Відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням. Представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань.»

Приймаючи рішення за №2 від 12 листопада 2015 року 1 сесії VIII (восьмого) скликання Софіївсько-Борщагівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області порушила ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», що підтверджується Рішенням Конституційного Суду України від № 2-рп/2013 від 29.05.2013 у справі за конституційним поданням 48 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів чітко визначено

  • Конституційний Суд України у Рішенні від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009 вказав, що конституційні положення, які встановлюють строки повноважень представницьких органів, мають загальний характер, а тому обчислення цих строків здійснюється однаково, незалежно від того, на чергових чи позачергових виборах обрано склад представницького органу чи посадову особу (абзац третій підпункту 3.2 пункту 3 мотивувальної частини). Конституційний Суд України зауважує, що таке тлумачення положень частин першої, другої статті 141 Конституції України

За таких обставин на території села Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області повинна працювати орган місцевого самоврядування — Софіївсько-Борщагівська сільська рада VIІ скликання.

Відповідно до абзацу третьому пункту 4 мотивувальної частини Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, та частині п’ятій статті 124 Конституції України, зокрема, встановлено, що судові рішення є обов’язковими до виконання на всій території України. Крім цього, обов’язок виконання рішень Конституційного Суду України є вимогою як Конституції України (частина друга статті 150), так і Закону України «Про Конституційний Суд України»

Однак слід зазначити, що приймаючи Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009 Конституційний Суд України виходив, зокрема, з того, що частиною першою статті 141 Основного Закону в редакції станом на 4 червня 2009 року було визначено: «До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років», а також, що зазначені положення слід розуміти так, що при обранні цих осіб на передбачених Конституцією України чергових та позачергових виборах на них поширюється п’ятирічний строк повноважень.

Необхідно взяти до уваги положення статті 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)», якою передбачено, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення; відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням; представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань; а також статті 3 цього Закону, якою передбачено, що представницький орган місцевого самоврядування (рада), обраний на перших виборах, проведених у випадку, передбаченому законом, вважається представницьким органом місцевого самоврядування (радою) чергового скликання, яке відповідає скликанню всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад).

Таким чином, системний аналіз положень Конституції та законів України, які регулюють питання формування та повноважень органів місцевого самоврядування, дає підстави стверджувати, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) має бути однаковим.

Відповідно до частини восьмої статті 45 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження місцевої ради, обраної на позачергових, повторних або перших виборах, закінчуються в день відкриття першої сесії відповідної ради, обраної на наступних (чергових або позачергових) виборах.

Крім того, слід зазначити, що відповідно до пункту 1 резолютивної частини Рішення Конституційного Суду України від 29 травня 2013 року № 2-рп у справі за конституційним поданням 48 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» в аспекті конституційного подання положення частини другої статті 136, частини третьої статті 141 Конституції України, абзацу першого частини другої статті 14 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 10 липня 2010 року № 2487-УІ слід розуміти так, що наступні після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Конституції України щодо проведення чергових виборів народних депутатів України, Президента України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» від 01 лютого 2011 року № 2952-УІ усі чергові вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, сільських, селищних, міських, районних, обласних рад та сільських, селищних, міських голів, обраних на чергових або позачергових виборах, відбуваються одночасно на всій території України в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень рад чи голів, обраних на чергових виборах 31 жовтня 2010 року.»

Тобто в останню неділю жовтня 2015 року у селі Софіївська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області відбувлися чергові вибори до Софіївсько-Борщагівської сільської ради відлік з 31 жовтня 2010 року то повина працювати сільська рада VIІ скликання, як зазначено рішенні № 2-рп/2013 від 29.05.2013 Конституційного Суду України .

Порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) визначається Законом України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)» від 24 червня 2004 року № 1866-ІУ (далі — Закон № 1866)

Відповідно до статті 1 вказаного Закону скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування (рад) мають єдиний порядок обчислення.

Відлік скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад) розпочинається із скликання, обраного на виборах 1990 року, яке є першим скликанням. Представницькі органи місцевого самоврядування (ради), обрані в 1994, 1998, 2002 та наступних роках, є відповідно представницькими органами місцевого самоврядування (радами) другого, третього, четвертого та наступних скликань.

Таким чином, системний аналіз положень Конституції та Законів України, які регулюють питання формування та повноважень органів місцевого самоврядування, дає підстави стверджувати, що скликання всіх представницьких органів місцевого самоврядування має бути однаковим.

Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що скликання представницького органу місцевого самоврядування (ради) обраного на позачергових місцевих виборах, проведеного у випадку, передбаченому законом, має бути тим самим, яким було скликання відповідного представницького органу (ради), повноваження якого були достроково припинені. Тож і облік сесій цього представницького органу місцевого самоврядування (ради) має бути продовжено.

Варто зауважити, що приймаючи рішення у цій справі, Конституційний Суд України виходив, зокрема, з того, що частиною першою статті 141 Основного Закону в редакції станом на 4 червня 2009 року було визначено: «До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування строком на п’ять років». Тож у своєму Рішенні № 13-рп/2009 Конституційний Суд України вказав, що конституційні положення, які встановлюють строки повноважень представницьких органів, мають загальний характер, а тому обчислення цих строків здійснюється однаково, незалежно від того, на чергових чи позачергових виборах обрано склад представницького органу чи посадову особу (абзац третій підпункту 3.2 пункту 3 мотивувальної частини), та дійшов висновку, що порядок обчислення скликань представницького органу місцевого самоврядування (ради), закріплений у статті 2 Закону № 1866, не відповідає частині першій статті 141 Конституції України, оскільки законодавчо визначений цим положенням порядок обчислення скликань сільської, селищної, міської, районної, обласної ради має наслідком набуття повноважень депутатами на інший строк, ніж це передбачено Конституцією України.

Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що скликання представницького органу місцевого самоврядування (ради), обраного на позачергових місцевих виборах, проведених у випадку, передбаченому законом, має бути тим самим, яким було скликання відповідного представницького органу (ради), повноваження якого були достроково припинені. Тож і облік сесій цього представницького органу місцевого самоврядування (ради) має бути продовжено.

Згідно ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ст. 141 Конституції України Стаття 141. До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Строк повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, депутати якої обрані на чергових виборах, становить п’ять років. Припинення повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради має наслідком припинення повноважень депутатів відповідної ради. {Частина перша статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Територіальні громади на основі загального, рівного, прямого виборчого права обирають шляхом таємного голосування відповідно сільського, селищного, міського голову, який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових виборах, становить п’ять років. {Частина друга статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Чергові вибори сільських, селищних, міських, районних, обласних рад, сільських, селищних, міських голів відбуваються в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах. {Статтю 141 доповнено новою частиною згідно із Законами № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014} {Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 141 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013}

Таким чином саме п’ятирічний термін по скликанню зазначений в основному законі в КОНСТИТУЦІЇ України.

Керуючись ст. 19 Конституції України, Законом України «Про місцеві державні адміністрації» та вище викладеним прошу:

  • Вжити заходів негайного реагування та направити відповідним структурам державної влади України відповідні звернення, щодо порушених прав, свобод і інтересів людини та громадянина, інтересів держави, територіальної громади, що охороняються законом, стосовно Софіївсько-Борщагівської сільської ради восьмого скликання, та направити відповідні матеріали для відповідного реагування в межах, встановлених законом, органам Верховної Ради України, Генеральної прокуратури України, Міністерству внутрішніх справ, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування для припинення порушення Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»
  • Вжити заходів негайного реагування та направити відповідним структурам державної влади України відповідні звернення щодо притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності осіб органу місцевого самоврядування Софіївсько-Борщагівської сільської ради які порушують та нехтують Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»

Додав Додаток: Копія рішення №2 від 12.11.2015 року 1 сесії 8 скликання

З Київської обласної державної адміністрації мені надано відповідь №Д-404/ПВ від 22.04.2017 року за підписом заступника керівника апарату адміністрації В.А. Кучера.

Надана відповідь є не по суті, порушує мої права, Конституцію України, Закон України «Про місцеві державні адміністрації», Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про звернення громадян»

Не погоджуючись з наданою мені відповіддю та бездіяльністю КОДА я 15.03.2017 року особисто голові Київської обласної державної адміністрації Горгану Олександру Любомировичу подав скаргу, щодо неналежного розгляду звернення відносно здійснення заходів відповідного реагування у якій виклав обґрунтовану незгоду з наданою мені відповіддю КОДА за № Д-404/ПВ від 22.02.2017 року і просив:

  1. Вжити заходів для припинення порушення моїх прав Київською обласною державною адміністрацією через надання мені відповідей не повної та не по суті поставлених прохань
  2. За ненадання мені повної, достовірної, правдивої відповіді Київською обласною державною адміністрацією, яка порушила мої права Конституцію України Закони України, прошу вжити заходів для притягнення винних осіб до відповідальності згідно діючого законодавства України.
  3. Вжити заходів негайного реагування щодо порушених прав, свобод і інтересів людини та громадянина, інтересів держави, територіальної громади, що охороняються законом, стосовно Софіївсько-Борщагівської сільської ради восьмого скликання, та направити відповідні матеріали для відповідного реагування в межах, встановлених законом, органам Верховної Ради України, Генеральної прокуратури України, Міністерству внутрішніх справ, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування для припинення порушення Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»
  4. Вжити заходів негайного реагування щодо притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності осіб органу місцевого самоврядування Софіївсько-Борщагівської сільської ради які порушують та нехтують Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»
  5. Запросити мене на розгляд моєї скарги
  6. Інформацію про вжиті заходи повідомити мені письмово

До скарги додав копію листа № Д-404/ПВ від 22.02.2017 року.

Відповідь на Скаргу щодо неналежного розгляду звернення відносно здійснення заходів відповідного реагування від 15.03.2017 року Київська обласна державна адміністрація не надала, не запросили на розгляд скарги, чим порушили мої права.

За таких обставин я приходжу до висновку що Київська обласна державна адміністрація порушує мої права, Конституцію України, Закони України, і є адміністративним правопорушенням пов’язаним з корупцією, заходів відповідного реагування з боку Київської обласної державної адміністрації  та голови КОДА Горгана О.Л. які передбачені ст. 19 Конституцією України, ст. 2, 3, 25, 28, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» ст.. 36 Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції» не було, чим порушені мої права та порушені вище перераховані закони України та вчинено адміністративне правопорушення пов’язане з корупцією.

З огляду на вище викладене прошу:

  1. Уважно вивчити моє Звернення відносно здійснення заходів відповідного реагування та вжити заходів для відновлення порушених моїх прав Київською обласною державною адміністрацією головою КОДА Горганом Олександром Любомировичем, вжити заходів для притягнення винних осіб до відповідальності згідно чинного законодавства за ненадання мені відповіді на мою скаргу від 15.03.2017 року,
  2. Через дії та/або бездіяльність Київської обласної державної адміністрації та голови Київської обласної державної адміністрації Горгана Олександра Любомировича, яка полягає у надані відповіді не посуті поставлених питань у зверненні відносно здійснення заходів відповідного реагування, за ненадання мені мені відповіді на скаргу, за не запрошення мене на розгляд моєї скарги, за незабезпечення Конституції України, Законів України, Рішень Конституційного Суду України подати на розгляд до Президента України пропозицію про звільнення голови Київської обласної державної адміністрації Горгана Олександра Любомировича з займаної посади та притягненням його до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення яке пов’язане з корупцією через не вжиття заходів відповідного реагування по моїм зверненням та надання не правдивої не достовірної інформації не по суті Київською обласною державною адміністрацією щодо не вжиття заходів для припинення діянь пов’язаних з корупцією, що призвело до порушення моїх прав, Конституції України, Законів України, приховування злочинних дій та бездіяльності Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області і сільського голови Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області Кудрика О.Т. ПРОШУ ВЖИТИ ЗАХОДІВ для притягнення винних осіб до відповідальності згідно чинного законодавства України, СКЛАСТИ ПРОТОКОЛИ про вчинення адміністративного правопорушення пов’язаного з корупцією.
  3. Вжити заходів негайного реагування щодо порушених прав, свобод і інтересів людини та громадянина, інтересів держави, територіальної громади, що охороняються законом, стосовно Софіївсько-Борщагівської сільської ради восьмого скликання, та направити відповідні матеріали для відповідного реагування в межах, встановлених законом, органам Верховної Ради України, Генеральної прокуратури України, Міністерству внутрішніх справ, іншим державним органам та органам місцевого самоврядування для припинення порушення Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»
  4. Вжити заходів негайного реагування щодо притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності осіб органу місцевого самоврядування Софіївсько-Борщагівської сільської ради які порушують та нехтують Конституції України, Рішення Конституційного суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013, Рішення Конституційного суду Рішення від 4 червня 2009 року № 13-рп/2009, Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 2000 р. № 15-рп (справа про порядок виконання рішень Конституційного Суду України), рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади, ст. 1 Закону України «Про порядок обчислення скликань представницьких органів місцевого самоврядування (рад)»
  5. Запросити мене на розгляд моєї скарги
  6. Інформацію про вжиті заходи повідомити мені письмово

ЩО БЕЗПРЕДЄЛ ПОВНИЙ В УКРАЇНІ ТО ЧИ ЛЕГІТИВНА ВЗАГАЛІ ВЛАДА, ЯКЩО ПОРОШЕНКО ЯК ГАРАНТ КОНСТИТУЦІЇ САМ ПОРУШУЄ КОНСТИТУЦІЮ

Реклама