Вибори по українські, або як влада фальсифікує результати виборів.

Выборы по-украински, или как власть фальсифицирует результаты выборов.
Elections in Ukrainian, or how the government falsifies the election results.
选举乌克兰、或政府如何伪造选举结果。
الانتخابات الأوكرانية ، أو كيف الحكومة تزوير نتائج الانتخابات.
В селі Софіївська Борщагівка 25 жовтня 2015 року відбулися місцеві вибори сільського голови та сільських депутатів Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.  Один з сільських депутатів Головко Олександр Якович був призначений заступником сільського голови. Тому на 17 квітня 2016 року Центральна виборча комісія призначила місцеві проміжні вибори по округу №14 сільського депутата Софіївсько-Борщагівської сільської ради.
28 березня 2016 року Києво-Святошинська районна виборча комісія винесла Постанову.
Постанова Києво Святошинської районної виборчої комісії від 28.03.2016 року № 154

Постанова Києво Святошинської районної виборчої комісії від 28.03.2016 року № 154

Додаток до Постанови Києво Святошинської районної виборчої комісії від 28.03.2016 року № 154

Додаток до Постанови Києво Святошинської районної виборчої комісії від 28.03.2016 року № 154

Про утворення дільничної виборчої комісії з підготовки, організації і проведення

проміжних виборів депутата Софіївсько-Борщагівської сільської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № / / 28 березня 2016 року
Відповідно до ст. 21, ст. 23 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (далі -«Закон»), постанови Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 «Про Роз’яснення щодо порядку утворення дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», за поданнями кандидатів у депутати Софіївсько-Борщагівської сільської ради, висунутих шляхом самовисування, щодо кандидатур для включення до складу відповідних дільничних виборчих комісій з проміжних виборів депутата Софіївсько-Борщагівської сільської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі № 14 28 березня 2016 року та доданими до них документами, що відповідають вимогам Закону, Києво-Святошинська районна виборча комісія Київської області постановляє:

1.    Утворити в межах села Софіївська Борщагівка дільничну виборчу комісію з підготовки, організації і проведення проміжних виборів депутата Софіївсько-Борщагівської сільської ради в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі №14 28 березня 2016 року згідно з додатком.

2.    Невідкладно повідомити суб’єктів подання про включення поданих ними кандидатур до складу відповідних дільничних виборчих комісій.

3.      Оприлюднити цю постанову на стенді Києво-Святошинської районної виборчої комісії Київської області, а також на офіційному сайті http://www.ksrr.gov.ua.

На перший погляд все начебто красиво та правильно. Ае уважно вивчивши Постанову Києво-Святошинської районної виборчої комісії зразу кидається в очі ЗАКОНИ УКРАЇНИ НА ЯКІ ПОСИЛАЄТЬСЯ КОМІСІЯ В Постанові.

Постанова Києво Святошинської районної виборчої комісії від 28.03.2016 року № 154 підкр

Постанова Києво Святошинської районної виборчої комісії від 28.03.2016 року № 154 підкр

Відповідно до ст. 21, ст. 23 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (далі -«Закон»), постанови Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 «Про Роз’яснення щодо порядку утворення дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів»

Відкривши офіційний сайт Верховної Ради України http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2487-17 БАЧЕИО ЩО

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів

{Закон втратив чинність на підставі Закону № 595-VIII від 14.07.2015, ВВР, 2015, № 37-38, ст.366}

Закон Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів втратив чиність

Закон Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів втратив чиність

НАТОМІСТЬ НИНІ ДІЮЧИЙ І ЧИННИЙ Є  ЗАКОН УКРАЇНИ Про місцеві вибори http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/595-19 

Про місцеві вибори
Верховна Рада України; Закон від 14.07.2015595-VIII
 Така сама ситуація і по  постанові  Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 «Про Роз’яснення щодо порядку утворення дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/v0487359-14
Постанова ПОСТАНОВА Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 втрата чинності

Постанова ПОСТАНОВА Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 втрата чинності

Станом на 14.09.2015 року ПОСТАНОВА Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 « Про Роз’яснення щодо порядку утворення дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» Центрвиборчком; Постанова, Роз’яснення від 06.05.2014 № 487 ВТРАТИЛА ЧИНІСТЬ.

З Постановою №154 від 28 березня 2016 року 19 години Києво-Святошинської районної виборчої комісії Київської області РЕДАКЦІЯ  НЕ ЗГІДНА , через те що вона була постановлена Комісією з порушенням вимог ст. 23 Закону України «Про місцеві вибори», а від так є незаконною та підлягає скасуванню, через наступне.

У п.4 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про місцеві вибори» зазначено «При утворенні дільничної виборчої комісії відповідна територіальна виборча комісія визначає осіб, які підлягають включенню до складу відповідної дільничної виборчої комісії, з числа кандидатур, поданих суб’єктами подання, шляхом жеребкування, що проводиться у порядку, встановленому Центральною виборчою комісією, не пізніш як на п’ятий день після закінчення строку внесення подань щодо кандидатур до складу такої комісії.»

Комісія цієї вимоги Закону України «Про місцеві вибори» не дотрималася.

Посилання заступника голови Комісії на те що комісія на свій розсуд призначила голову дільничної виборчої комісії, заступника голови дільничної виборчої комісії та секретаря дільничної виборчої комісії через кількість осіб максимально допустимих на малих виборчих дільницях у кількості 14 чоловік є безпідставним. Адже відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про місцеві вибори» зазначено: «Дільнична виборча комісія утворюється у складі для малих дільниць — 10-14 осіб»

Постанова №154 від 28 березня 2016 року 19 години 00 хвилин прийнята з порушенням чинного законодавства України, адже посилання на ст. 21, ст. 23 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (дачі «Закон»), постанови Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 «Про Роз’яснення щодо порядку утворення дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів є НЕЗАКОНИМИ.

Окрім прийняття незаконної постанови Києво-Святошинська районна виборча комісія в порушення ч.8 ст. 23 «Про місцеві вибори» дане рішення не оприлюднила належним чином.

Станом на 08.08.2015 року до Закон України Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів Верховна Рада України; Закон від 10.07.2010 № 2487-VI Документ 2487-17, втратив чинність, (Втрата чинності від 08.08.2015, підстава 595-19) і тепер чинний Закон України Про місцеві вибори Верховна Рада України; Закон від 14.07.2015 № 595-VIII

Станом на 14.09.2015 року ПОСТАНОВА Центральної виборчої комісії від 06 травня 2014 року № 487 « Про Роз’яснення щодо порядку утворення дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» Центрвиборчком; Постанова, Роз’яснення від 06.05.2014 № 487 ВТРАТИЛА ЧИНІСТЬ.

Тому Постанова від 28.03.2015 року №154 повинна бути скасована як така, що прийнята з порушенням чинного законодавства.

Також в п. 3 Постанові Комісії від 28.03.2015 року №154 зазначено «Оприлюднити цю постанову на стенді Києво-Святошинської районної виборчої комісії Київської області, а також на офіційному сайті www.ksrr.gov.ua». Станом на 31.03.2016 року на офіційному сайті www.ksrr.gov.ua Постанова Києво-Святошинської районної виборчої комісії від 28.03.2015 року №154 ВІДСУТНЯ.

Відповідно до ч. 9 ст. 23 Закону України «Про місцеві вибори» зазначено:

«У разі якщо в установлений частиною четвертою цієї статті строк подання щодо кандидатур до складу дільничної виборчої комісії не надійшли або до складу дільничної виборчої комісії запропоновано менше осіб, ніж встановлено частиною третьою цієї статті (відповідно для малих виборчих дільниць — менше 10 осіб, для середніх виборчих дільниць — менше 12 осіб, для великих виборчих дільниць — менше 14 осіб, для виборчих дільниць з кількістю виборців, що не перевищує 50 осіб, — менше 4 осіб у складі комісії), дільнична виборча комісія утворюється у визначені частиною першою цією статті строки відповідною територіальною виборчою комісією за поданням голови цієї територіальної виборчої комісії у мінімальній кількості, встановленій частиною третьою цієї статті, з обов’язковим включенням до складу комісії кандидатур від місцевих організацій політичних партій, про утворення депутатських фракцій яких оголошено на першій черговій сесії Верховної Ради України поточного скликання, від місцевих організацій партій, які висунули кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, від кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости, подання щодо яких внесені в установленому цим Законом порядку.»

В моєму випадку кандидатур було 14, а від так не було підстав утворювати дільничну виборчу комісію без проведення жеребкування та визначення голови, заступники голови та секретаря дільничної виборчої комісії.

Відповідно до Постанови Центральної виборчої комісії від 15.09.2015 року №309 зазначено: «Разом з тим, Центральна виборча комісія зазначає, що згідно з частинами третьою, п’ятою статті 20 Закону всі територіальні виборчі комісії, у тому числі районні у містах виборчі комісії (у містах з районним поділом, де не утворені районні у місті ради), є постійно діючими колегіальними органами, що в межах своїх повноважень забезпечують організацію та проведення місцевих виборів. Територіальні виборчі комісії є юридичними особами та мають власну печатку»

Відповідно до Постанови Центральної виборчої комісії від 3 вересня 2015 року № 217 «Про Роз’яснення щодо деяких питань формування нового складу територіальних виборчих комісій та утворення дільничних виборчих комісій, що здійснюють організацію підготовки і проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ» зазначено: «Виборчі комісії, що формують склад відповідних територіальних виборчих комісій, а також територіальні виборчі комісії, які утворюють дільничні виборчі комісії, повинні неухильно дотримуватися вимог Закону про те, що кандидатури, внесені до складу відповідних виборчих комісій, відхиляються лише у випадках, установлених Законом. Громадяни України, які мають право голосу на відповідних місцевих виборах, є виборцями. Відповідно до частини п’ятої статті 3 Закону виборці мають право на участь у роботі виборчих комісій як їх члени.

Відповідно до Постанови Центральної виборчої комісії від 14 вересня 2015 року № 291 «Про Порядок проведення жеребкування щодо включення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ Про Порядок проведення жеребкування щодо включення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ» зазначено: « . Жеребкування проводиться в разі, якщо кількість внесених кандидатур, які відповідають вимогам Закону і можуть включатися до складу відповідної дільничної виборчої комісії шляхом жеребкування, є більшою, ніж кількість вакантних місць у складі дільничної виборчої комісії, щодо заповнення яких проводиться жеребкування.

  1. Для проведення жеребкування окремо для кожної дільничної виборчої комісії складається у вигляді таблиці список кандидатур, які відповідають вимогам Закону та можуть бути включені до її складу шляхом жеребкування. До такого списку в алфавітному порядку включаються кандидатури із зазначенням порядкового номера кожної з них, їх прізвищ, власних імен (усіх власних імен), по батькові (за наявності), суб’єкта їх подання (для місцевої організації партії — її повна назва, для кандидата у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, старости — прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові (за наявності). У разі коли дві або більше кандидатури мають однакові прізвища, власні імена (усі власні імена), по батькові (за наявності), такі кандидатури включаються до списку в порядку зростання дати їх народження. Список також містить графу для фіксації результатів жеребкування шляхом проставлення проти кандидатур, які включаються до складу комісії за результатами жеребкування, відмітки про включення цієї особи до складу комісії.

У разі якщо для включення до складу дільничної виборчої комісії шляхом жеребкування одночасно внесено подання щодо кандидатур від двох і більше місцевих організацій однієї партії, до списку кандидатур, які відповідають вимогам Закону та можуть бути включені до складу такої дільничної виборчої комісії шляхом жеребкування, включається кандидатура від місцевої організації цієї партії вищого щодо інших місцевих організацій партії рівня. Кандидатури, подані іншими місцевими організаціями цієї партії, вважаються відхиленими. Рішення про відхилення таких кандидатур не приймається. 14. Жеребкування проводиться за допомогою барабана, скриньки або іншого пристрою, який дає змогу провести жеребкування (далі — пристрій), з використанням однакових за розміром та кольором аркушів паперу, карток, кульок тощо (далі — жеребки) з нанесенням на кожному жеребку одного з порядкових номерів згідно зі списком кандидатур, які відповідають вимогам Закону та можуть бути включені до складу комісії шляхом жеребкування. Перед початком жеребкування виборча комісія визначає дільничну виборчу комісію, до складу якої згідно зі списками кандидатур, які відповідають вимогам Закону та можуть бути включені до її складу шляхом жеребкування, складеними відповідно до пункту 13 цього Порядку, подано для включення найбільшу кількість кандидатур. Необхідна кількість жеребків повинна дорівнювати кількості кандидатур, запропонованих для включення до складу такої дільничної виборчої комісії. Якщо жеребки виготовляються чи запаковуються у спосіб, що унеможливлює ознайомлення з їх змістом до моменту діставання їх з пристрою, жеребкування проводиться за допомогою пристрою з прозорого матеріалу. Якщо жеребки виготовляються у спосіб, що дає можливість ознайомитися з їх змістом до моменту діставання їх з пристрою, жеребкування проводиться за допомогою пристрою з непрозорого матеріалу. Види матеріалу пристрою (прозорий чи непрозорий) та жеребків для проведення жеребкування визначаються виборчою комісією до її засідання, на якому відбувається жеребкування. 15. Територіальною виборчою комісією до проведення процедури жеребкування визначаються: член комісії для фіксування результатів жеребкування; член комісії або особа з числа залучених працівників для діставання жеребків із пристрою, оголошення та демонстрації присутнім на засіданні комісії нанесеного на кожному жеребку порядкового номера; особа з числа залучених працівників для виконання технічної роботи (вкидання жеребків у пристрій, його обертання, розкриття конвертів тощо); два члени комісії для опрацювання результатів жеребкування. 16. Перед початком жеребкування головуючий на засіданні виборчої комісії (чи за його дорученням — інший член комісії) оголошує: максимальний граничний склад кожної дільничної виборчої комісії, у якому вона буде утворена, кількість кандидатур, які включаються до складу дільничної виборчої комісії обов’язково, та кількість кандидатур, які за результатами розгляду подань можуть бути включені до складу дільничної виборчої комісії шляхом жеребкування. Жеребки поміщаються визначеною відповідною територіальною виборчою комісією особою з числа залучених працівників у пристрій для жеребкування та перемішуються. При цьому присутні на засіданні комісії представники суб’єктів подання кандидатур до складу дільничних виборчих комісій перед поміщенням жеребків у пристрій можуть їх оглянути. За дорученням головуючого на засіданні територіальної виборчої комісії член цієї комісії або особа з числа залучених працівників дістає з пристрою жеребок і розпаковує його, якщо жеребок запакований, демонструючи та оголошуючи нанесений на ньому номер. Такі номери заносяться членом територіальної виборчої комісії до відомості, де зазначається визначена жеребкуванням черговість включення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій. 17. Згідно з установленою жеребкуванням черговістю визначається послідовність включення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій. Особи, внесені до списків кандидатур до складу дільничних виборчих комісій під номерами, зазначеними у відомості, підлягають включенню до складу дільничних виборчих комісій у черговості, визначеній жеребкуванням. Для цього два визначені для опрацювання результатів жеребкування члени територіальної виборчої комісії послідовно щодо кожної дільничної виборчої комісії в порядку черговості, визначеної жеребкуванням, встановлюють у списку кандидатур до складу відповідної комісії наявність кандидатури за відповідним номером і в графі для фіксації результатів жеребкування проти зазначеної кандидатури роблять відмітку про включення цієї особи до складу комісії. Після заповнення всіх вакантних місць у складі відповідної дільничної виборчої комісії список передається головуючому на засіданні виборчої комісії, який оголошує прізвища осіб, які включаються до складу комісії за результатами жеребкування, зазначаючи суб’єктів їх подання. Під час оголошення головуючим списку кандидатур, які включаються до складу однієї дільничної виборчої комісії, процедура опрацювання результатів жеребкування членами територіальної виборчої комісії продовжується щодо інших комісій. Така процедура повторюється щодо кожної дільничної виборчої комісії. Жеребкування щодо включення кандидатур до складу дільничних виборчих комісій завершується після заповнення вакантних місць у всіх дільничних виборчих комісіях. 18. Визначені за результатами жеребкування кандидатури підлягають включенню до складу відповідних дільничних виборчих комісій під час їх утворення. 19. Після закінчення процедури жеребкування територіальна виборча комісія щодо кожної дільничної виборчої комісії складає список осіб, які включаються до її складу. До таких списків включаються особи, що підлягають обов’язковому включенню до складу дільничних виборчих комісій (за умови наявності відповідних подань від місцевих організацій політичних партій, про утворення депутатських фракцій яких оголошено на першій черговій сесії Верховної Ради України поточного скликання, та їх відповідності встановленим Законом вимогам) та особи, визначені шляхом жеребкування. Особи, внесені до таких списків, підлягають включенню до складу дільничних виборчих комісій під час їх утворення. Одночасно з утворенням кожної дільничної виборчої комісії територіальна виборча комісія призначає від різних суб’єктів подання кандидатур до її складу, зазначених у пункті 3 цього Порядку, керівний склад такої дільничної виборчої комісії — голову, заступника голови, секретаря дільничної виборчої комісії. При цьому в разі, якщо до складу дільничної виборчої включено дві особи від місцевої організації (місцевих організацій) однієї партії (місцевої організації цієї партії, про утворення депутатської фракції якої оголошено на першій черговій сесії Верховної Ради України поточного скликання, та місцевої організації цієї партії, кандидатів у депутати від якої зареєстровано відповідною територіальною виборчою комісією в багатомандатному виборчому окрузі з відповідних місцевих виборів), ці дві особи не можуть бути одночасно призначені на керівні посади в такій дільничній виборчій комісії.

  1. У разі утворення однієї дільничної виборчої комісії жеребкування щодо визначення кандидатур до її складу припиняється після заповнення всіх вакантних місць у цій комісії. Для цього із пристрою дістаються жеребки у кількості, що дорівнює кількості вакантних місць у складі дільничної виборчої комісії, та в разі, якщо жеребки запаковані, їх розкривають, демонструють та оголошують нанесені на них номери, які вносяться до відповідної відомості в порядку визначеної жеребкуванням черговості.

ВИНИКАЄ ЗАПИТАННЯ ЯК 17 КВІТНЯ 2016 РОКУ БУДУТЬ ВІДБУВАТИСЯ ВИБОРИ  депутатА Софіївсько-Борщагівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області в одномандатному виборчому окрузі № 14 на проміжних місцевих виборах?

МАБУТЬ ТАК САМО ЯК КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКА РАЙОННА ВИБОРЧА КОМІСІЯ СВОРМУВАЛА ДІЛЬНИЧНУ ВИБОРЧУ КОМІСІЮ, ТА ЗНОВУ ВІДБУДЕТЬСЯ ФАЛЬСИФІКАЦІІЯ І ПРИЗНАЧАТЬ ЛЮДИНУ ЯКА ВИГІДНА ОЛІГАРХІЧНО МАСОНСЬКО БУДІВЕЛЬНІЙ МАФІЇ.

 

Реклама